dissabte, 21 de maig del 2011

La concentració "d'indignats" a la Plaça Catalunya

Aquests darrers dies m'han demanat el meu parer i ha sortit al canal 3/24 i al TN migdia de TV3. La resolució de la Junta Electoral Central és clara. La provocació dels concentrats també.
Caldrà que els governs actuin amb responsabilitat, seny i proporcionalitat per aplicar aquesta decisió. En tot cas, l'Estat de Dret comporta el respecte a les normes i decisions judicials.
Només puc dir que comprenc les reivindicacions, i fins i tot comparteixo moltes de les propostes que es propugnen, però discrepo de les formes. I per a mi, allò que no es pot vulnerar mai ni ultrapassar mai és el respecte a les formalitat legals.
D'altra banda, dubto del caràcter espontani d'aquestes mobilitzacions, i entenc que tenen un profund contingut polític.
Potser res serà igual després d'aquests fets, i la imatge internacional d'Espanya encara allunyarà més els inversosrs estrangers.
Jo estic molt indignat per aquesta imatge, i fins i tot puc dir que estic indignat per tants indignats. Algú ha de ser responsable de la catastrofe!
No vull aprofitats de la situació, i exigeixo que aquells que ens han conduit a aquest precipici donin la cara o ens deixin d'una vegada en pau.

http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3538070