dimarts, 10 d’abril del 2007

CONSELLS PER A LA SERENITAT I EL BON HUMOR

Només per avui tractaré de viure exclusivament el dia que tinc, sense pretendre de resoldre, d’un tram, el problema de la meva vida.

Només per avui tindré la màxima cura amb els qui m’envolten, seré captingut en les meves maneres, no criticaré ningú i no pretendré d’imposar-me ni de millorar els altres, sinó a mi mateix.

Només per avui restaré content, amb la certesa que he estat creat per a la felicitat, no tan sols en l’altre món, sinó també en aquest.

Només per avui dedicaré deu minuts del meu temps a llegir un bon llibre, tan necessari per a la vida de l’esperit com el menjar ho és per a la vida del cos.

Només per avui m’adaptaré a les circumstàncies, sense pretendre que aquestes s’adaptin als meus desigs.

Només per avui portaré a terme una bona acció, sense dir-ho a ningú.

Només per a vui m’esforçaré a fer, com a mínim, una cosa que no sigui del meu grat, però sé que farà feliç algú.

Només per avui creuré fermament, encara que els fets s’entossudeixin a desmentir-ho, que Déu s’ocupa de mi com si fos sol al món.

Només per avui em faré un programa detallat, potser no el compliré fil per randa, però estaré a la defensiva de dues calamitats: la pressa i la indecisió.

Només per avui rebutjaré els temors i el pessimisme. D’una forma particular, no tindré por de fruir de la bellesa i de creure en la bondat

Joan XXIII

1 comentari:

JoANJU ha dit...

Joan Lluís! Tens el Blog en marxa i funcionant bé eh! me n'alegro! el visito regularment!

Fins aviat! Una abraçada!

Juanjo